Tuesday, May 06, 2008

Alright - so I'm 31 and by golly - I'm going!



You know I'm a HUGE NKOTB fan. I don't care - call me a dork or whatever but from the time I was 12 until about 14, I had posters of these guys ALL OVER my walls. I had the tour jacket, went to concerts, listened to their tapes until they wore out, wore the t-shirts (I still have a few of them) and would die for Jonathan Knight.

Now, I'm 31, happily married and STILL love the NKOTB in a nostalgic sort of way. It just takes me back to being 13 again, when life was simple, my dad was still here, all I had to worry about was buying stamps for my pen pal letters, etc.

So far out of the tour dates they've announced, the closest is Chicago. I have a few friends that are willing to do the drive but I'm trying to figure out if I can convince Scott to let me go. He thinks it's stupid. I think it's me FINALLY getting to live out my childhood dream to meet the NKOTB. They are selling VIP tickets where you get a ticket in the first 10 rows, a meet and greet (DID YOU READ THAT - MEET AND GREET!) and a few other perks. Cost - $350. Is that a bit pricey? Yea. Am I willing to sell stuff I own to do it? Yep!

Here's the deal. I'm 31 now. I'm an adult. When I was 13, I didn't have any money and sat wherever the tickets were that my amazing parents bought for me. Now, I can control where I sit to an extent and I plan on it. You only live once and for 18 years I've been waiting for this. (OMG - I'm old!)

So - here I sit, trying to think of how to get to this concert. It's sort of like being 13 again. LOL!

Oh - and on a side note, I lost 3.4 lbs this week. I probably need to lose another 30 to fit into my NKOTB t-shirt. I'll get there, though. :)

7 comments:

Angela said...

OMG OMG OMG! I would LOVE to go! I am really really hoping they add a date in Vegas...that's just down the road from me. I would love love love to go.

I still can't believe they are back again!

Sigh......Mrs. Jordan Knight....Angela Knight....has a nice ring to it lol!

Angie said...

You're a dork. ;)

Now that I've said that, you should totally go. I've gone further than Chicago for stupider reasons. LOL

carla21 said...

Chicago? Is that really the closest? Bummer. I was really hoping for something closer. I totally would have gone.

JannaScraps said...

You crack me up girl!! Who was your fave? Donny was my man! LOL!! Too funny...what a fun girls trip that would be! Hope you get to meet the New (OLD) Kids...and I wanna hear ALL about it too!! I'll live vicariously through you, k? :) Talk to you later girly!

Kimber McGray said...

so... did you skip work today to watch NKOTB on the TODAY show?

you KNOW i was thinking about you today! lol.

hugs,
kimber

Chrys said...

:) Girl, your not a dork! I am still in love with them and their music....especially anything to do with Joey....(awww be still my heart)....Looked at the tour dates and looks like they are in fact coming to the Bay Area!!!! So I have my bf's and my sil going with me, even though none of them really were into them...I just need someone to go with me. And yeah, dh thinks I'm totally nuts...but I didn't get the chance to go when I was 15, the only time they came to Idaho and I just need...NEED to see them at least ONCE in person before I die! :) :) :):) Oh, I'm so excited for this!!!! :)

Nancy said...

Hi there,

Found your blog through Jennifer McGuire. I just had to click the link :)

Just wanted to let you know that I can totally relate. I'm 33 now, but I still love Joey like I did when I was 15 :)

And if anyone wanted to sell me a ticket and come along with them, I would SO be on a plane to the US.

(no, no smiley. it's true.)

Off to check more of your blog :)

Nancy
The Netherlands